Hol lehet egy ember után 315 000 Ft-ot keresni?

Bár azt is irhatnám, hogyan keress milliókat egy hónap alatt?


Küldj 5 000 Ft-ot az xxxxxxxx-yyyyyyyy számlaszámra és küldöm a tájékozató anyagot. Ismerős?


Vagyontanácsadó barátomtól kaptam a minap ezt a levelet és visszatérve az eredeti kérdésre, hát így:

Tegnapi sokk!

Vasárnap délután, normális emberek vízparton vagy egyéb házi praktikával próbálják a meleget elviselni. Engem egy előadásra hívtak fél ötre, elmentem a hívó és az állandó mindent megtanulni naprakésznek lenni kényszerbetegségem miatt.

Nem tudtam miről lesz szó, természetesen megérkeztem időben, még sehol senki, megkérdeztem a rendezvény helyszínén, hogy ki fog előadást tartani „Nem tudom valami Szlovák cég.”
Jól kezdődik.

Némi ellenérzéssel társultak a kapott információk. Mi legyen, hazamenjek, ekkor befutott az aki engem hívott ide, leültünk a kerthelyiségben beszélgettünk egy kicsit saját dolgainkról mert szerencsére az előadás hatkor kezdődött.


„Csapjunk a lecsóba”  Hűha

„Ez a legjobb üzlet a világon rengeteget lehet ezzel keresni, milliókat egy két hónap alatt.”  

Megkérdeztem mivel foglalkoznak és kimondta a vörös posztót „Befektetési egységhez kötött biztosítás.” borzalmas érzés kerített hatalmába elkezdtem izzadni és nem tudtam hogy felvilágosítsam vagy amilyen gyorsan lehet távozzam a helyszínről, onnantól kezdve csak fészkelődtem.

Az első megoldást választottam, lehet hogy tudnék rá hatni ne kelljen végigcsinálnia ugyanazt mint a Magyarországon bejegyzett 100 000 biztosítással foglakozó állampolgárnak, vagy amit nekem.

Hozzátenném aki velem szemben ült azt sem tudja mi az a befektetési egység, tudom ismerem, aki pedig ismer tudja, hogy milyen viszonyban vagyok ezzel a termékcsaláddal korántsem felhőtlen.

Amikor teljesen megértettem hogyan épül fel a jutalékrendszer szinte sokkot kaptam
„Csak kötni kell egy 90 000 Ft/ negyed éves biztosítást.”  tehát egy 360 000 Ft/éves díjas terméket.

Kérdem én honnan tudja hogy nekem erre van e szükségem a lelkiismeretes ügynökök rengeteg időt töltenek azzal hogy nagyjából be tudják lőni kinek mire van szüksége erről itt szó sincs 360 000 Ft/év és kész.

Percről percre kényelmetlenebbül éreztem magam már-már halvány viszketést éreztem a bőrömön. Most már kíváncsi vagyok mi is folyik itt.

„ Szerintem nem jó módszer biztosítóhoz vinni a pénzt befektetési szándékkal” természetesen erre is megvolt az agyvíz forraló válasz „Nem értek a biztosításhoz tudod, hogy én is tőled kérek tanácsot pénzügyekben, de bevallom őszintén nem is érdekel hozok négy embert akik szintén befizetik a 90 000Ft.-ot és abból fizetve van az enyém”.

Most már csak menekülni akartam és elfelejteni amit hallottam de ekkor megérkezett a székesfehérvári vezető a beszélgetés hasonló volt.
„Hol lehet egy ember után 315 000 Ft.-ot keresni” és sok hasonló mondat hangzott el.

Megpróbálom levezetni.

Tehát ha dolgozni szeretnék, akkor kötnöm kell egy 360 000 Ft/éves díjas biztosítást és be kell fizetnem az első negyed évet.

Hozok négy embert aki befizetik a 90 000 Ft.-ot,de először nem jutalékot kapok hanem kifizetik az én biztosításomat, remek.

Majd ők is hoznak négy embert, ők is befizetik és így tovább…………….
 

Néhány észrevétel.

Köteles vagyok egy terméket megkötni ami nem is biztos sőt biztos, hogy nem szolgálja az érdekeimet.

Emberek mindenféle képzés és tudás nélkül termékeket forgalmaznak, egy szinte piramisjáték rendszerben.

Azt hittem, hogy megváltozik és kitisztul a piac, de nem ez történt, nagyon sajnálom ezért nagyobb lett a felelősségünk mint eddig és több a teendőnk.



Eddig a levél.

Kíváncsi vagyok Téged milyen szakember talált meg?

 




 

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com